Hillary 100% Pure Coconut Oil

19:42

Дуже давно хотіла попробувати кокосову олію, яку рекомендувала практично кожна YouTubeрка на яку я підписана. Унікальна дія продукту цінувалась ще в часи Клеопатри: вірили, що олія здатна зберегти жіночу красу та молодість. На сьогоднішній день кокосова олія використовується в косметології, народній медицині та харчовій промисловості. А далі читайте мої експерименти та враження.


Я обрала 100% натуральну рафіновану кокосову олійку від української компанії Hillary. В мене це пластикове 500мл упакування за ціною 285грн на офіційному сайті компанії (тут). Найбільше мене 'купила' 100% гарантія повернення коштів або ж обміну товару. Раніше з косметикою компанії я була знайома, але справжню натуральну кокосову олію вибирала довго, на ній ж їжу готувати можна!


Спосіб застосування простий: зволожуємо шкіру обличчя та тіла, лікуємо сухі кінчики волосся та використовуємо як маску для волосся. Я ж наносила олійку і на губи перед матовою помадкою, що дійсно пом'якшило шкіру губ за 10-15хв, а помадка виглядала не так сухо, як завжди. І на руки замість крему (тут треба мати терпіння не тикати по телефону одразу), що після кількох разів врятувало мою супер суху шкіру рук. Зараз пробую позбутись розтяжок, згодом поділюсь детальнішим відгуком.


Олійка тверда, її в упакуванні дуже багато і вона одразу тане при контакті з руками. Волосся після неї супер зволожене, блискуче і просто живе. Використовую лише як маску для волосся. Найчастіше зволожую нею обличчя, ви знаєте яка я лінива до лосьйонів та кремів для тіла. Спробувала 2-3 рази використовувати на все тіло, зараз шкіра в мене в нормі, тому залишу саме цю процедуру на літо.


В харчуванні олійку не використовувала, якщо чесно то зараз я рідко куховарю. Тому наступного разу розповім кілька смачних рецептиків і ви врешті дізнаєтесь чи зникли мої розтяжки завдяки тривалому використанню натуральної кокосової олійки. Ви ж вже прикупили і собі мастхев? Як використовуєте?




Всі фото і текст, розміщені на блозі мого авторства.
Не погоджуюся на копіювання та використання моєї власності в інтернеті,
періодичних виданнях або інших джерелах інформації без моєї згоди.
ЗУ "Про авторське право і суміжні права"

You Might Also Like

7 коментарі

  1. Я люблю кокосову олію дуже-дуже! Використовувала і для тіла, і для волосся. Все хочу спробувати щось приготвувати на ній, але якось не складалось (то шкода, то олія закінчувалась). Зараз в наявності не маю такого продукту, тому варіант від HILLARY мене дуже зацікавив!
    Юлечко, дякую, що поділилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я обов'язково ще раз опублікую відгук з рецептами, буду пробувати на вихідних!
      Дякую за комент, завжди дуже приємно читати саме твої!)

      Видалити
  2. Я якось не дуж з нею здружилась(( Та хочу ще раз спробувати))

    ВідповістиВидалити
  3. Я все планую спробувати, та не складається вибрати - планувалось на айхербі.
    Український варіант мені більше імпоную хоча б тим, що він український.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настійливо рекомендую спробувати саме цю!)

      Видалити